OFTE STILTE SPØRSMÅL

  • Prøv en annen nettleser (chrome, safari, firefox, ...)
  • Prøv på mobil eller pc
  • Clear "cache" fra nettleseren din
  • Om dette ikke fungerer vennligst ta kontakt med oss : [email protected]

Om du har lagt en konto og bestilt med den, kan du se på bestillingen din på Min konto > bestillingen.

Pending betyr at bestillingen er ikke betalt og gikk ikke gjennom.
Processing betyr at vi har mottat bestillingen din og vi jobber så fort vi kan å behandle den.
Complete betyr at vi har skrev ut pakksedelen og EDI lappen. 

Om du ser på sporelenken fra Bring at pakken er ikke motatt fra Bring betyr det at vi har skrevd ut pakksedelen og EDI lappen men vi har ikke sendt pakken din. På rushperioden kan bestillingen din blir stående hos oss mens vi jobber å pakke alle bestillingene som er i kø. Det skjer ofteste etter helgen, etter black friday eller i juleperioden. Vennligst vent 3 dager før du tar kontakt med oss.

 

Det er ikke mulig å endre ordren etter at du har lagt den. Dette gjelder adresseendringer, justering av bestilte produkter og kansellering. Ta kontakt med oss hvis du har ombestemt deg.

 

Vi tilbyr betaling med Mastercard, Visa, Vipps og faktura.

Fakturabetaling

Med faktura har du 15 dagers betalingsfrist fra du legger inn din bestilling. Når du har lagt inn bestillingen vil du motta en ordrebekreftelse per e-post. I denne ordrebekreftelsen finner du også betalingsinformasjon.
Det forekommer ingen ekstra gebyrer eller kostnader ved kjøp med faktura.

Det er ikke mulig å endre ordren etter at du har lagt den. Dette gjelder adresseendringer, justering av bestilte produkter og kansellering. Ta kontakt med oss hvis du har ombestemt deg.

Når du handler på oliviers-co.no, bruker vår sikre serverprogramvare industristandard SSL 128-bits krypteringsteknologi, som er blant den beste programvaren som er tilgjengelig for å sikre nettbaserte transaksjoner. SSL (Secure Socket Layer) krypterer, eller koder, din personlige informasjon, inkludert kredittkortnummeret ditt, navn og adresse når den går over Internett. Med denne teknologien drar du nytte av mer sikkerhet når du bruker kredittkortet ditt til å handle på oliviers-co.no, enn når du bruker det i mange av dine daglige off-line transaksjoner.

Vi tar den største forsiktighet med kundens e-postadresse, for ytterligere detaljer, se vår personvernerklæring. En e-postadresse kreves for å legge inn en bestilling på oliviers-co.no og nødvendig for at vi skal sende deg en ordrebekr

Skulle du velge å melde deg på Oliviers&Co-nyhetsbrevet, vil du enkelt kunne avslutte abonnementet når som helst ved å klikke på "Avslutt abonnement"-lenken nederst i alle e-poster fra oliviers-co.no

 

Nei, dessverre. Men du kan ringe din nærmestebutikk til å reservere varer. 

Bestillingsprosessen kan kreve at popup-vinduer er aktivert, vennligst sjekk internettalternativene dine. Kontroller også at faktureringsinformasjonen du har oppgitt, er den samme som informasjonen som banken din har registrert. Hvis du oppgir faktureringsinformasjon som varierer fra hva banken har registrert, vil ikke bestillingen gå gjennom. For andre problemer, vennligst send en e-post til [email protected]

Skriv inn kampanjekoden i feltet på Oliviers&Co-kassesiden før du klikker på Legg inn bestilling. Verdien av kampanjen vil bli brukt på bestillingen din og vil ikke vises på linjeelementbasis.

Vær oppmerksom på at for rabattkode må du opprette en konto med e-postadressen som ble brukt for å motta koden. Du må da være logget inn med denne kontoen for å legge inn bestillingen og bruke koden.

Registranter av Oliviers&Cos nyhetsbrev vil alltid være de første som får vite om eksklusive tilbud. For enkelhets skyld kan du registrere deg langs bunnteksten på en hvilken som helst side påoliviers-co.no. For å registrere deg for vårt nyhetsbrev, når du først kommer til nettsiden vår eller nederst på hver side av oliviers-co.no er det et felt hvor du ganske enkelt kan oppgi e-postadressen din og postnummeret ditt for å bli lagt til vår e-postliste. Se vår personvernerklæring for mer informasjon om: e-postprogram og kommunikasjon. Vær oppmerksom på at du når som helst kan melde deg av e-postlisten vår ved å klikke på koblingen "Avslutt abonnement" nederst i alle e-poster fra oliviers-co.no.

Til hentested: kr 99,- (gratis frakt ved bestilling over 749,-)

Hjem til døren: kr 149,-

 

Vi leverer i hele Norge (ikke Svalbard).

Vi leverer ikke til Sverige.

For leveranse til:

Frankrike, Italia, Spania, Tyskland, Portugal: https://www.oliviers-co.com/en/

USA: https://www.oliviersandco.com/

Sveits: https://www.oliviersandco.ch/

Japan: https://oliviersandco.jp/

Taiwan: https://oliviers-co.com.tw/

Nei, du kan gå til kassen uten å opprette en Oliviers&Co-konto, logg inn som gjest. Vi anbefaler Oliviers&Co-kontoer for å fremskynde bestillingsprosessen, som muliggjør forhåndsutfylling av adresse og faktureringsinformasjon for fremtidige handleopplevelser påliviers-co.no.


For å kunne bruke alt Oliviers & Co har å tilby må du være registrert og logget inn. For å logge inn på din kundekonto trykker du på Logg inn øverst i høyre hjørne. Fyll inn e-postadressen og passordet du oppga da du registrerte deg.

Om du har glemt passordet ditt, kan du bruke "glemt passord" funksjonen til å skape et nytt passord.

Du kan logge ut av din konto øverst i høyre hjørne på siden, fra dropdown-menyen under "Min konto". Herfra velger du Innlogget som "Ditt navn" - Logg ut.

Bare klikk her for å logge på kontoen din. Fra Min konto-siden din har du muligheten til å oppdatere kontoinformasjonen din. Velg den aktuelle lenken for å vise og redigere informasjon.

Å bestille en gave på oliviers-co.no er like enkelt som å legge inn en bestilling selv. Handle vårt utvalgte gaveutvalg for våre beste gaveanbefalinger, eller du kan også lage din egen gave ved å legge til varer i handlekurven din. Ved å bruke vår signaturOliviers&Co-emballasje får vi gavene dine til å springe ut for ytterligere 15kr per bestilling. Enhver gaveinnpakket bestilling kan også inneholde en personlig melding og gavekvittering. Bare velg alternativet for gaveinnpakning under kassen, så tar vi oss av resten!

Nei, dessverre.

På grunn av matsikkerhet kan vi dessverre ikke tilby retur eller bytte av varer kjøpt på vår nettbutikk. Om varene har vært oppbevart på feil måte kan dette påvirke kvaliteten. Vi ønsker å alltid garantere at produktene våre er korrekt behandlet fra produsent til oss i butikk, så derfor er vi restriktive på retur og bytte.
Om varen har skader eller påviste feil så er det mulig å bytte varen mot et bilde av feilen. Vennligst ta kontakt med oss. Vi sender deg en returetikett som du må skrive ut. Du må levere tilbake kollien til et hentested fra Bring. Når vi har mottat pakker, vil vi refundere beløpet så lenge varerene ikke har vært åpnet eller skadet.

 

Hva koster returen?

kr 99,- for normal pakke sendt med returetiketten ”Return Drop Off”, og kr 199,- for varer med større vekt og volum enn normal pakke (over 30kg).

 

Jeg ble trukket for frakten selv om jeg bestilte for over 749- og skulle hatt gratis frakt

Ta kontakt med oss.